Onsdag 23 april

Äntligen är de 5 veckorna av lidande över!!!! Tack GUD FÖR DET!!!!!! Äntligen kan man få göra som man vill.
Ska bli riktigt skönt att få prata med Tommy om vad man har gjort. Nu är man inte på lika dåligt humör längre pga att någon bara motarbetar en HELA TIDEN spelar igen roll vad man gör, det är ändå fel, och då menar jag verkligen allt:
- Du kan inte ha den färgen den är skit ful, affischens bakgrund ska vara vit.
- du kan inte skriva sådär det låter fel.
- Du kan inte dra i bilderna sådär då blir det utdragna.
- J men du ser väl att jag håller in shift så att de inte blir utdragna?
- vad jag än säger nu så blir du ju bara sur!
- J. men du säger att du är stressad varför ska du göra något som är så mycket krångligare?

fitthelvetestantkärring fatta vad jag har tänkt i 5 veckor!!!!!!

Han inte skriva färdigt de här inlägget igår :S

ska börja göra mig iordning för att kila iväg till skolan och ha statistik med Bosse :P

funderade på att cykla men sen slog det mig att jag har bråttom hem, får bli cykling i morn istället!!

I helgen blir det nog roligt ;D
Fredag: radioprogram hem så att crille kan hjälpa mig att göra klart kemi hemtentan
Lördag : Först stallet med utsläpp sen till hundensdag sen  rocklundamarknaden sen ev bowling och jag ska köpa mina efterlängtade jeans :D
Söndag: Hjälpa Lotta och tvätta fönstrerna eftersom hon har ont i ryggen.


sen längtar jag till Söndag 11 Maj fan va roligt det kommer bli  :P




Ciao

M.

Kommentarer
Postat av: lisa aka mcfadden

11 maj? va händer då? ;p Det ska bli skitkul!

2008-04-24 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback