söndag 27 April

Idag har jag varit Riktigt snäll på riktigt :P haha va meningar kan va roliga ibland :P

Vakna runt 10 göra sig iordning säga hejdå till crille hoppas du kommer ha kul i Stockholm :) sen iväg till Lotta, för att hjälpa henne att tvätta fönstrerna i hela huset (tre våningar) gick relativt fort. Sen kom jag fram till att jag skulle följa med henne ut till Durbin för jag skulle ändå dit för att fota LIsa när hon red lektion. Ut i skogen och rida hoppade lite och durbin var pigg o glad som vanligt :D kom tillbaka till stallet för att galoppa lite i paddocken :).

Carra skulle också rida lektion som jag skulle fota men ridläraren dök aldrig upp ? :S hoppas bara så ingen allvarligt hänt! så jag fotade när de red fast utan ridlärare så nu har jag en hel del bilder som ligger o väntar på redigering, måste installera min skrivare på den här datorn, har faktiskt inte hunnit gjort det, har varit fullt up med skolan m.m.

i torsdags kom min kära pappa hem med en imac Air så nu får jag ta den andra Imacen om jag vill, men jag tror jag håller mig till den datorn jag har nu för den är super bra :D

Duschen kallar

Ciao

/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback