Fredag 22 Augusti

Ni som läser min blogg regelbundet vet att jag har varit på jakt efter sex and the citys samlingsbox. Den skulle ha kommit in i tisdags och igår torsdag när jag var där hade den fortfarande inte kommit :S Hur svårt kan det vara att komma med en leverans i tid? nu kommer jag inte hinna ha sexandthecitymarathon innan skolan börjar ju :S skulle kunna beställa från internet men jag hinner ändå inte få den innan måndag för de levererar väl inte på helgen? suck är så typiskt.

har nyss matat Godzilla jag tror han fortfarande sitter och slickar sig om munen haha. Jag som var lite tveksam mot Crille när han köpte ödlan, jag tyckte den var lite halvläskig men sen insåg jag att den är varken elak eller bitts :) ha jag är så fånig.Var på hundman här för någon dag sedan så jag kollade på deras leopardgecko, de såg inte alls bra ut de hade dålig färg och såg ut som skelett, egentligen borde jag sagt till men jag vet inte hur leopardgeckosar ser ut när de är små tyvärr :S Jag är knäpp när det gäller djur jag skulle kunna köpa alla djur från en djuraffär bara för att de inte ska hamna hos fel människor som inte tar hand om dem ordentligt :P Som när jag köpte min hamster i höstas. jag åkte till djurmagazinet bara för att köpa lite gnagar godis, men ja gmåste alltid kolla hela affären inklusive att kolla på alla djur och då var det en cremvit färgad hamster med gråa öron och då var det bara att jag måste ha den för den får inte hamna hos någon snorig äcklig unge som skriker och inte tar hand om den :O Så när jag kom hem med bur och allting så säger pappa Vad i helvete har du släpat hem nu då? Till svar får han En hamster, han var så söt så jag var tvungen att köpa den så att den inte skulle hamna hos fel person :P Tillbaka får jag Jaha tänk om jag skulle köpa alla hundar så att de inte hamnar hos fel ägare som inte tar hand om den eller går ut med dem?. Jag tror faktiskt att mina djur är en aningens bortskämda de får alltid någonting när jag varit på en djur affär de får olika sortes mat att välja på och får komma ut och vara social minst 20 minuter/dag, ska även skaffa ett lagom stort akvarie och hälla i massa sand så Gerbilerna får gräva gångar och leva som de ska göra någon timme/dag :)

somliga sover på natten andra river sitt hus.








Tjaaarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback