Fredag 29 Augusti

Hahahaha. i morse så satt jag och bloggade, och när jag bloggar så känns det som att jag pratar. Sen när jag bloggat klart så gjorde jag mig iordning och satte på musik och då kom en asbra låt som jag ville sjunga med i då efter ca 2 timmar märkte jag att jag tappat rösten hahahaha.

Sitter iallafall här nu med en bort tappad röst, kanske lägga ut en sökesannons hahaha nerrå skämtosido. Det är iallafall asdrygt :S När jag kom till skolan så träffade jag Sandra, johannes och Patric och de bara garva åt mig. sen kommer Jimmy och då säger Patric att jag vill säga nått till Jimmy så då var jag ju tvungen att kvida ur mig ett nej att jag inte vill nått och Jimmy bara garva åt min röst. Sen Pilen som imiterar min röst så fort jag pratar hahaha. Och Mathias har ett väldigt djupt samtal med mig om att jag inte ska dricka Whisky på vardagarna hahahaha Kopparlunden har så otroligt härliga lärare förutom rötägget daniel som jag skarpt skulle kunna tro är Pedofil :S aja kul har jag haft idag iallafall :D

Undra vart min Älskling är nu....tror att han fortfarande är i marocko....han sa igår att han skulle komma in på msn idag lite jobbigt att sitta och passa för att se om han loggar in :S men jag gör nästan vad som helst för att få prata lite med han :)

Har nyss ätit kräftor och fan vad ont i fingrarna man får :S kanske var därför någon kom på bestick :P

C'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback