Fredag 29 Augusti

Wiiie idag är det redag och första veckan i skolan är avklarad :D:D

Efter jag hade bloggat igår så loggade älsklingne in på msn<3 han var i Saudiarabien, och nu på morgonen skulle han åka tillbaka till Marocko. Egentligen får inte svenska vara i Saudiarabien om de inte är muslimer, så alla på lygbolaget har vakter som går runt med stora gevär och allt. Så de svenskar som är där och jobbar nu har inte varit utanför flygplatsen eller hotellet som ligger inärheten för att det är för farligt.

Blääää vilken hosta jag har, jag har lyckats blivit sjuk. Det började med att jag satte en polkagris i halsen och efter det så fick jag jätte ont i halsen. På tisdag morgon när jag vaknade så frös jag och kännde mig mör i hela kroppen, och nu är jag förkyld :S


nej nu ska jag ta och göra mig iordning för att sedan kila iväg till skolan.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback