Lördag 16 Augusti

Det märks att sommaren är slut, hösten står i dörren och skolorna börjar nästa vecka alla som har haft semester är tillbaka på sina jobb. Jag blir alltid lika deprimerad när hösten kommer, allt blirr mörkt och grått man hinner inte ens hem från skolan innan det är kolsvart ute. Känner ni också likadant som jag?

Om jag sa vara helt ärlig så längtar jag tills skolan börjar så att man kan få lite rutin i vardagen, jag har kommit på lite grejer så att man kan räkna ner :) Jag börjar skolan den 25 Augusti så först ut är studentmössutprovning och beställing av kläder och så, sen är det snart höstlov och då förhoppningsvis ska jag och Älsk ta en resa till varmare breddgrader :D sen efter höstlovet så brukar det bara rassla till så då är det bal och vi treor ska stå för luciashowen sen är det jullov och det brukar ju gå ganska fort sen vecka 9 så är det sportlov och då är det skidresa nästa :) sen efter någon vecka är det påsk och lov igen, och då är redan halva vårterminen avklarad och 100 dagarsfesten är också avklarad så det som är kvar då det är nedräkningen och att vara J*vligt dryg mot de andra på skolan :) sen sista veckan så är et fester i stort sett hela tiden och sedan den 12 Juni då smäller det :D

Jag har redan kläning till balen och studenten så det är bara lite detaljer som ska fixas typ skor och smycken ska även ha ett par vantar till balkläningen.

ja det här var lite tanker om framtiden, hoppas bara att vi får lägenheten i strömsbro :) men det ser ljust iallafall :)


Senare idag kommer morfar och Birgitte som ska fira mig eftersom jag fyllde år i torsdags.


Tjaaarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback