Onsdag 20 augusti

jag har kommit fram till att vissa Tvprogram borde vara förbjudna att ens få göras helt jävla världelösa blääääää säger jag bara behöver man säga mer?

Hahaha läste en väldigt rolig insändare i en tidning. Det var en tant som inte förstod hur folk kan gilla anal och oralsex att det var vidrigt. det i sig får hon tycka hur hon vill om men det som var roligt var att hon skrev i slutet att hon och hennes make aldrig skulle göra något liknande och det var därför deras förhållande hållit så bra i 40 år. Som om det spelar någonroll? hahaha


Det regnar i hela landet förutom här....typiskt att det ska vara bra väder nu när det inte är så varmt ute längre :S

idag ska jag ta mig till elgiganten för att köpa sex and the city boxen.

Jag gick och la mig igår med blött hår då jag inte vill använda hårfön eftersom mitt hår är väldigt känsligt så idag när jag vaknade så stog mitt hår ut åt alla håll och kanter.....jag gick ner för att ta in posten och självklart kommer grannen och säger Oj vad du ser yrvaken ut hahaha och då hade jag ändå vart vaken ett tag så ni kan ju tänka er hur mitthår såg ut.
Jag vill rekomendera ett schampo som är väldigt bra för de som har blonderat håret nämligen :
Tigi Bed Head dumb Blonde http://e-beautyshop.com/product_info.php/manufacturers_id/18/products_id/145?osCsid=9b8b8cc6e9d80f8aca8b90438ddd7a43
Tigi Catwalk Fashionista Spritz & Shine http://e-beautyshop.com/product_info.php/products_id/224  
Tigi Catwalk Fashionista Smooth & Shine http://www.beautybay.com/haircare/catwalk/fashionistasmoothshine/
De här tre är inte bara lyx för håret, de luktar ljuvligt gott.

Nej nu ska jag göra mig iordning och åka till elgiganten


Tjaaarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback