Söndag 3 Augusti

Nu var dte några dagar sedan jag skrev här. Jag vill försöka uppdatera så mycket som möjligt men ibland orkar jag bara inte.

Älsk har kommit hem från sina 2 veckors jobb så nu är han hemma 2 veckor innan det är jobb igen. Jag var ner på stan för någon dag sedan och köpte en inflyttningspresent till Emelie som kommer på torsdag hit till Västerås :D Eftersom jag, Crille, Emelie & Patric ska åka till Öland i några dagar och sedan vidare till Göteborg för att gå på Liseberg och massa annat :) ska bli grymt kul faktiskt.

ibland förstår jag inte varför jag har vänner :S de sviker en ju bara HELA tiden. TAck så jävla mycket, det ska jag komma ihåg. fan vad jag längtar tills skolan börjar så att man kan ta studenten och starta ett nytt liv, det skulle verkligen behövas. Jag och Crille ska börja söka lägenhet på ett ställe så BAJBAJ JÄVLAFITTIGAVÄSTERÅS jag kommer aldrig mer tillbaka hoppas jag.

nej nu ska jag glo på tv.


Tjaråå

Kommentarer
Postat av: Sandriizz

Är det jag som har gjort något?:S:S

2008-08-03 @ 18:12:48
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback