Söndag 31 Augusti

Ska snart iväg till Viksäng för att möta upp Lisa och hämta ut mitt hår...sen tror jag att jag ska till lisa för att sätta i lite hår på henne :) Sen ska jag hem och börja sätta i hår på mig själv också beror på hur mycket klockan blir annars så sätter jag i mitt hår på måndag eller nått...ska bli skönt att få lite längd på det :)

Om ni vill ha hjälp me datt sätta i hår så kan ni skriva till min mail alltså INTE kommentera här Jag använder mig av metoden waving alltså att man flätar in håret.
 Min mail är: [email protected]


Tjaaarååå

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du haft en bra vecka. :)

2008-08-31 @ 18:19:33
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback