Söndag 31 Augusti

Då var alla sommarmånader över och det känns verkligen att det blivit mycket kallare ute tyvärr:S

Igår va jag med Sandra....vi drog ner på marknaden och hittade en ascool grej som vi köpte åt våra pojkvänner :) ska bli kul och se vad Crille tycker :) Pratar med han nu på msn <3
När vi hade tröttnat på marknaden så drog vi hem till mig där vi kollade på filmen Säag att du älskar mig och sedan åt vi. När vi hade ätit så visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi tog en tur på cykeln: Framnäs-Centrum-Rocklunda-Skallberget-Tunbytorp-Finnslätten-Bjurhovda-Framnäs.

Tog oss lite mer än en timme. Mycket duktigt av oss tycker jag :)

Idag har jag hjälpt mamma att städa eftersom det kommer hem massa folk hit från min syrras klass för att det varit massa bråk och slagsmål.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback