Torsdag 28 Augusti

Har nyss varit ute och åkt och provkört våran nya bil, den är Riktigt cool och snygg :) Bra köp pappa :)

Har varit i stallet idag tog en långtur med Lisa trevligttrevligt tråkigt att höra med allt i stallet hoppas att allt kommer lösa sig utan att det ska bli 3:de Världskriget :(

Har även varit i skolan idag hade min Inriktning med Pilen idag så det som står på schemat ramöver är att göra en studioinspelning alltså ett tv-program som ska sändas på öppna kanalen. Ska bli kul och se om min grupp år ihop det just nu ser det ut som att vi ska göra massa tävlingar men vi har ingen anledning till varör och programet ska vara 15-20 min långt so i say good luck: P sen har jag ju hamnat i den gruppen med 2 personer som jag verkligen inte klarar av:S men men om jag inte säger nått om deras åsikter så går det nog bra men jag måste tvingas göra något som jag inte vill. Jag tycker om Kopparlunden det gör jag verkligen men ibland år jag verkligen panik över att de alltd ska dela in oss i grupper HALLÅ vi är 18-19 år gammla vi kan dela in oss i grupper som är varieerade alltså inte bara med kompisar. jaja skit samma, ändå inget jag kan göra nått åt :S

I morrn är det inte vilken dag som helst för det FREDAG skönt så nu är första veckan avklarad i skolan, så i morrn är det 7 veckor kvar till höstlovet :D:D:D:D Ska även äta krätor imorgon ska bli gott :)

Vi har fått en ny svenska lärare som heter Daniel som vi har i svenska B och Textkommunikation, han är lite små läskig jag skulle nästan kunna tro att han är pedofil, menbrukar pedofiler familj?  

11 dagar kvar tills min Älskling kommer hem från jobbet. Jag tror Crille är i Marocko nu men jag är inte säker han skulle kunna vara i saudarabien också men jag vet inte jag kan inte ringa ör det kostar as mycket och han har ör tillället inget internet.


Någon som vill leka med mig i helgen?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback