Uppdatering

Ha jag var på elgiganten tidigare det var väldigt kul då en tant började prata med mig när jag gick förbi sen kollade hon och sa oj, hon trodde jag var en som jobbade där :P

Jag vet inte vad Västerås är bra på de suger på att laga bilvägarna iallafall, så de kan ju börja betala dämpare och fjädrar till alla bilar som är tvugna att köra i alla dessa jävla hål :S

När jag hade varit till alla elektronik ställen och skulle åka hem kännde jag att nej blää tråkigt att komma hem för att sedan kolla om några kommenterat min blogg. Jag kännde för att bara sitta i bilen och åka någonstans och lyssna på musik. men jag åkte hem iallafall och då på köksbordet så ligger både cosmo och hästmagazinet där som bara väntar på att få öppnas :D så då blev jag glad igen :)

Ska ta och kolla upp en utbildning som jag ska prov sök till nu i vinter och se om jag kommer in :) Det är en såndär bra utbildning som bara är någon tmme/dag i en månad ca :)


tjaaarååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback