Tv - Kväll

Idagbörjade dagen tidigt ut till stallet och släppa ut alla hästar. Hade kameran med mig så bilder kommer upp på bilddagboken snart öven bilder från Österrrike som jag inte hunnit lägg in i datorn ska öven de läggas upp på Bd.

 sen drog jag och Crille nere på stan hittade massa bra saker, hittade tillochmed 2 tröjor på H&M har aldrig hittat något där förr spec nu när man har presentkort där men idag så :) 

sen träffade jag på Sandra & Linda på New Yorker där jag köpte en tröja och ett par shorts MKT fina :) 
inne på Gina kom även Johannes och jojnade oss :) flummet var på topp( bra humör och folk) :D sen sprang jag runt inne på akademibokhandel skulle ha en bok som jag verkligen behöver en medicinbok för hästar de som jag hitta var makeup och crille tyckte att jag skulle köpa en bok om erotik hehe :P drog vidare till Subway då våra magar började göra protest :S sen började affärerna stänga så vi drog till Strike för att Bowla men eftersom vi Johannes och Linda inte är 18 så kunde vi inte bowla efter kl.18 så vi gick ut igen och va sura men vi kom snart på andra ideér om att ha film kväll så nöjda igen gick vi åt varsit håll och träffades igen på kvällen på Bjurhovda hemma hos Sandra. Vi kom på att det var melodifestivalen så vi kollade på det och TANT KÄRRINGEN ÅKTE UT OCH JAG ÄR SKADEGLAD :D:D:D:D:D HATAR CAROLA hon är inte 20 längre hon borde ta och komma ner på jorden och leva det liv hon egentligen borde!!!!!!!

EFter det iaf så blev det Filmen Smal Sussie vet inte vad jag ska tycka om filmen den är verken bra eller dålig :S men men hade det väldigt kul iaf mycket skratt åt ingenting sån där humor bara jag och Sandra har :D


som ex. under veckan i skolan så har vi lekt hela havet stormar på culturredaktionen jag och Sandra har kommit på vad vi ska Göra för UF -företag grej jag och sandra är ju väldigt konstiga och våran ide är Sandras & Maddes Obduktionsbyrå Sandra skär och jag syr ihop och broderar blommor hehe Iris tyckte våran ide var Super bara Hon slipper vara handledare haha.


Ciao M.
 

Kommentarer
Postat av: Sandriizz

hahaha ja det var en rolig dag, men jag ser ännu mera fram emot den 12 april (kollade, 12 är en lördag) då kommer det nog bli skitskoj:D hahah och så måste vi göra om hela havet stormar så fort patric blivit frisk

2008-03-10 @ 17:47:13
URL: http://sandriizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback