090804

Känner av min träning sen igår helt klart, har träningsvärk i armarna och i magen och lite i ryggen.

Ska ta och göra mig iordning nu så att jag hinner göra iordning lunch till mig o bror för sen kommer det en journalist hem till mig.
vet inte riktigt va de är för väder ute, eftersom jag ska fotas så kan jag ju inte ha kläder som ser varma ut om det är sol ute.

På torsdag ska jag till de underbara läkarna. Älskar läkare här min ironi. Så på torsdag så får jag reda på om jag måste göra mig av med några djur för att jag ev är allergisk ;S Framför allt kaninerna. Det värsta är att jag vill inte sälja mina djur jag är livrädd att de ska hamna hos fel person + att det är jätte svårt att sälja kaniner det är bara gå in på blocket och titta hur många sidor med kaniner det är :S

Hörs sen


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh :O Vad kul vad ska du fotograferas till?:)

2009-08-04 @ 13:56:56
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback