Städdags

Håller på och röjer i rummet och det känns så bra när man börja se golvet igen :P Hahah nee så farligt är det inte. Har kollat igenom massa skolpapper och vet ni? Något som känndes J*vligt bra de va att kasta de där f*rbannade TRÄDHÄFTET som alla i klassen hatar :D

Samtidigt som jag städar så packar jag även tills på Torsdag, väldigt praktiskt för då slipper jag lägga in alla nytvättade kläder i garderoben otroligt bra där.

Har varit ute i stallet idag igen och ridit Tindra hon var inte lika bråkig idag som igår när hon hoppa, studsa och stegra och var allmänt jobbig.

Ser att det är reklamen från gröna lund där de åker Tele2 Insane, jag tycker den inte va så äcklig som alla säger, vissa svängar var väl sådär men resten så satt man bara och väntade på att det skulle hända något.

Intervjun och "plåtningen" gick bra, så de ska bli kul och se när det kommer ut i tidningen :D

Funderar på att bege mig ivät ill affären och köpa lite saker som jag behöver till min tripp till Holland på Torsdag, innan dess så ska jag även göra en hårförlägnning på Johanna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback