Long time ago

Senast ja skrev här så va de den 2:a advent och nu har det redan varit 4:de advent :P Tiden går fort helt klart.

Har egentligen inget att berätta, iaf inget som ska skrivas här, de kan få oanade konsekvenser.

Ska åka till stallet om en liten stund och Camilla ska följa med för ja ska köra Olle med min rockard om pappa har köpt till mig och Olle.


Den 24 december mellan 10.00 och 13.00 så kan man åka häst och vagn på framnäs här i Västerås. Det kostar ingenting.


Jag gör den här saken med Olle för att det är kul. Och alla barn som väntar på Tomten och Kalle Anka kommer få andra saker att tänka på.
Jag hoppas bara att det inte kommer vara jätte kallt utan några minusgrader bara :P

Jag har även fått låna lite julsaker av Sandras syrra Linda. Så Olle kommer se ut som en liten tomte :P

Ska börja göra mig iordning för att åka till stallet nu.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback