Nu så

Måste börja med att säga grattis till Sandras syster som blir 16 år idag GRATTIS LINDA BJÖRKHOLM!!!! Hoppas du får en jätte bra dag, och ta det lugnt när du ska ut och övningsköra! Hehe

Jag satt och tänkte på det där med syskon som blir stora, min bror fyller år snart och när Sandra frågade hur gammal han blir så tänkte jag högt för mig själv att han fyller 13, men om han är född 95, så stämmer inte det utan han blir 14, min lilla lillebror blir 14 :P jag ser han fortfarande som typ 9/10 haha. Och min syrra ska vi inte prata om hon blir 16 och jag ser henne som typ 12/13 :P Hon ska ju söka gymnasium nu och allt. Så mycket jag vet så ska hon gå på Kopparlunden.

Nu är skolan i full gång igen = Jag hinner inte uppdatera bloggen så mycket :S Sista året nu så det är jätte mycket som ska göras :S

Sitter iallafall och myser för mig själv idag när jag har sovmorgon till 12.00. har bara medieinriktning idag så det blir till att planera lite till musikprogrammet och jag kanske hinner redigera lite på ljudsagan.

Jag vet inte vad som har hänt med mig sen förra terminen :P Har jag haft för mycket tid att tänka?  Just den här veckan har jag pratat så mycket så att jag själv tycker at jag pratar för mycket om allt. Sen känner jag mig jätte pigg, springer runt och hoppar (förutom på morgonen) självklart har jag sovit igen de timmar man missat under hela höstterminen, men i alla fall.

Igår var jag och Älskling på en lägenhetsvisning J Så nu har Crille varit och skrivit papper så nu flyttar jag hem ifrån så fort det har blivit någon ordning i lägenheten. Igår bestämde vi vad vi ska ha för möbler från mitt rum och vad som behövs köpas omgående. Ska bli riktigt spännande J Och nog en av de bästa sakerna man FÅR ha djur där J och apropå djur så blev det en väldigt stor besvikelse här om dagen när jag gick in och kollade min mail :S

Veronica som har kenneln där jag ska köpa Chiquita, hon bor idag i Bergbo mellan Sala-vägen  och Skultuna, men nu ska hon flytta in till Västerås under våren vilket betyder att de inte ska para Maya nu i februari utan i Augusti i stället, så jag kommer få min lilla vovve till hösten L så otroligt typiskt att man måste vänta ännu längre, men som min kära pojkvän sa, det finns en mening med att det blev såhär.

Dagens outfit får bli ett par jeans, lila cardigan, svarta uggs och ett baslinne. Och mitt hår får bli i en hästsvans med ett panband från Bula. Du förstår att om man går och lägger sig med blött hår så går det inte att få håret dit man vill morgonen efter :S


Ha en bra dag

Cya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback