Skolan är i full gång IGEN!!

Jag har inte dött, fast det ser ut som så på bloggen. Jag är hemma på Framnäs nu en sväng, har inget internet på Gidde :S Crille ska jobba natt så de där att sova helt själv är inte min grej så jag sover hemma hahaha. Ska försöka bättra mig helt klart.

Nu har skolan dragit igång igen Suck. Full fart på allt.
Jag är hemma på Framnäs nu en sväng, har inget internet på Gidde :S Crille ska jobba natt så de där att sova helt själv är inte min grej så jag sover hemma hahaha.
Har varit på bio i kväll med familjen vi såg Wallander Hämnden, väldigt bra, när man trodde att det skulle sluta så fortsatte det och det blev ännu mer spännande :P Nu när jag sitter och skriver om filmen så kom jag och tänka på att i skolan ska vi göra en film, så nu undrar jag om det är några som skulle vilja vara med och ha en roll eller vara statister? skulle vara jätte snällt. Inspelningen kommer ske om några veckor så de som vill ha en roll kommer ha god tid på sig att plugga repliker. Det är bara att skriva en kommentar med mail-adress så hör jag av mig.

Vårmodet är nu i full gång i alla modetidningar, jag blir så glad att det snart är vår, men vissa plagg som kommer vara så rätt sen i vår kan man reda nu börja använda lite smått :)
Det tråkiga med alla årstrender är att det i stort sätt samma färger varje år, det är ju ganska självklart egentligen att det ska vara ljusa och lätta kläder på våren/sommaren och mörkare kläder på hösten/vintern. Kan inte någon komma på något som är helt otippat inför våren eller hösten? 

Måste berätta om när jag va i stallet idag, har nog aldrig stått och skrattat så mycket för mig själv nångång. Jag skulle ta in Durbin och så ringde mamma så jag hade hästen i ena handen och mobilen i den andra. Så jag stannar till vid dörren innan jag går in för att prata klart med mamma. När jag lagt på så går jag in genom dörren och durbin går snällt efter, när jag sedan stannar strax innanför dörren, för att stänga den så ser jag att Durbin har en stor jäkla grankvist i munnen, och vägrar släppa den jag försöker dra ut den men han släpper inte hahaha....så jag och durbin går bort till boxen och jag stallar upp han på gången och försöker igen ta bort den från han, men han vägrar att släppa. Så jag tänkte för mig själv ha den där då!!!! Durbin böjer sig ner mot golvet och börjar sopa med grankvisten och då brister jag ut i skratt. Självklart filmade jag det hela också. Det slutade med att han fick av en liten bit av granen som han åt upp så jag kunde ta resten. Knasiga häst!!!

Nej nu är det sleep time for me.
 Ska försöka vara lite aktivare på bloggen så länge jag har internet. Kan hända att jag gör iordning massa inlägg och publicerar de så fort jag har internet igen. Så håll utkik.

Take care

Cya ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

hästar är så roliga ibland :)

2009-01-19 @ 07:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback