Tänkte bara säga

Att jag fortfarande lever :P
Men jag har verkan haft ork,inspiration och internet för att blogga :P

Har inte hänt så jätte mycket under de här dagarna, har dock varit i Uppsala för min morfar har fyllt 70 år. Träffade min halv-moster Irené där och vi pratade lite utbildningar och om det skulle vara så att jag får en utbildning i stockholm så har jag någonstans att bo under tiden. Irené har nämligen en lägenhet där mitt i stan så det skulle ju vara perfekt.
Träffade även min halv-kusin Edwin på 2 år, söt unge säger jag bara, han sprang runt i hela huset och trök på knappar och rullade ihopp mattan som låg i köket. han var precis så lång att han hela tiden slog huvudet i stolsryggen så då sa han Aj,Aj sen skratta han och sprang vidare :P
Har tyvärr ingen bild på söt-nöten :P

Uppdaterar kanske imorrn om jag har tid och internet


Take Care and have fun everybody!

Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback