Torsdag, Snart HELG

Åhh äntligen är det snart helg, ska bli äckligt härligt med helg.

Fast det är mycket kvar innan man kan njuta av den lilla ledigheten.m
På fredag har jag och sandra radio Äntligen super fredag 16-17 93,7 Mhz sen efter det ska vi ner på stan för att kolla på tyg till våra studentklänningar. Jag ska sy min och Sandras klänningar som vi ska ha på studenten :D Ska bli väldigt kul, mamma har lämnat in symaskinen på service och den är redan kalr :D Jag kommer med 99% säkerhet att få en symaskin som studentpresent :) Väldigt bra så att man kan sy kläder till vovven :D

Har faktiskt betsämt mig att byta kennel så igår mailade jag och frågade lite om deras hundar. Så jag och Crille ska träffa kennelägarna om någon vecka, kommer även få träffa några valpar då :D Ska bli riktigt kul. Hoppas bara att de tycker det är okej med att vi är unga och skaffar hund, det var det som var så bra med den andra kenneln att det var okej att vara ung eftersom frun i huset skaffade sin första hund när hon var 17 år.

Vi får se helt enkelt hur det blir men förhoppningsvis har jag en Dp i juni i år, annars i november.


Bild: Lånad från Kennelfloristas.com


Hoppas att vi har internet till måndag.

Cya ♥

Kommentarer
Postat av: mcfadden

vad roligt madde :) hoppas att de ordnar sig!

2009-01-30 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback