Dagens




Ska försöka ta mig ner på stan imorrn och kolla på mobil o lite andra saker. Ska även kolla hur det ser ut om utbildningen när den ska starta och så.

Jag har varit riktigt grinig idag, dagen började bra, men när farmor ringer o tjatar om hur det blir med Osloresan med Sandra och ja säger att det antadligen inte kommer bli av. och att Sandra jobbar nu, så säger hon åhhh de va ju tråkigt ja som trodde att du skulle få göra något roligt i sommar och bla bla bla då blir man ganska less. Så jag sa till henne men herregud Oslo står väl kvar ja måste inte åka nu, jag kan lika gärna åka sen, sluta stressa över det där. Är fortfarande jävligt piss på mina förädrar, som vanligt. Fy fan jag har lust att bara fly och aldrig mer komma tillbaka, jag orkar inte vara nån jävla passupp till alla längre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback