Lill Lördag

är det idag. Sitter på jobbet och håller på och dör av trötthet. Försov mig imorse också så det blev till att stressa, fast det är man ju ganska van vid efter 3 år på KG.

Senare idag ska jag iväg till Johannisberg hoppas på att kunna få lite sol på mig, då mina ben är så vita att man nästan blir bländad. Funderar på att göra en Spray taning. Och jag vet att det kan bli fläckar och att det ibland kan bli oranget, Men det går att fixa. Efter jag varit i stallet så måste jag till H&M och köpa hudlotion, då min hud säger tack och god natt. Min har tagit slut så nu är min hud inte så glad på mig :P
Måste även ha lite andra hår produkter o grejs.
Får se sen va det blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback