Sinnes sjukt

är helt klart va det är. Håller verkligen på o dör av värme och då är klockan ändå 23.45 det är för jäkligt att bo i radhus med tre våningar för längst upp är det för varmt för att sova och på mellan planet där är det också ganska varmt, så de ända stället man kan sova på är nere i källaren och där står ett akvarium och brummar så då har jag svårt att somna :P Inte lätt dagens fetaste I-lands problem helt klart.

Har köpt jordgubbar idag och spenderat kvällen i soffan hos Älsk. Min tam råtta Ninni hon har fått smak för de där med jordgubbar och sallad. 

ska ta mig en svalkande dusch och sen ska jag sova, för imorrn blir det full fart hela dagen. På FM blir det boka in reportage, börja kolla gäster till nästa vecka. På EM blir det ut till johannisberg och prata med Kjell Gustavsson som startade Power Meet för 32 år sen.

För er som inte bor i Västerås, så är det Power Big Meet det kommer vara amrikanska bilar i hela stan, och alla Campingar är ver fulla med raggare som vill träffa vänner titta på bilar, crusa och dricka öl såklart. En riktigt folkfest utan dess like. Det här pågår torsdag-Lördag och igår var det redan jätte lång kö 07.30 för att komma in på Campingen. Det är helt galet. Men det ska bli väldigt kul.

På fredag 17.30 så ska jag möta upp Johanna från jobbet och titta på Drive-invigslarna. En präst viger flera par under kvällen där de sitter i sin amrekanare. ska bli riktigt coolt att se. Ska försöka få med mig kameran och fota lite om ja orkar :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback