Gör som jag



Gör som Jag och bli medlem gratis på GratisSms http://www.gratissms.se/9hnmx24pi0 Jätte smidigt om man sitter vid datorn och kan snabbt skicka ibäg ett sms när man inte ahr mobilen i närheten. Man vet ju aldrig det kan ju hända att man tappar bort mobilen och då kan man ju inte skicka sms från mobilen, så att smsa på datorn är jätte bra!


Sitter på jobbet och har gjort klart partymusiklistan som ska gå imorrnkväll på radion. Man hittar så många bra låtar som man inte hade nån störra aning om innan.

Väntar på att Sandra ska komma tillbaka från sin sjukgymnast så att vi kan äta lite lunch sen slutar jag o då ska jag ut till stallet.
Jag hoppas verkligen at Olle mår bra för tydligen så har det varit massa bråk i hagen idag med den hya ponnyn, så Sandras alla 3 hästar är halta :S Så jag hoppas att Olle mår bra så att vi kan åka iväg och träna på lördag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback