Helgen som gått

Denna helg har jag tillbringat i stallet <3 i lördags så åkte jag iväg med Olle på träning och han va super duktig :) sen på kvällen skulle jag egentligen ha åkt iväg till Lisa på inflyttningsfest, men ja kände mig inte alls bra va hängig trött o lite små febrig så jag stannade hemma, jag hoppas att de hade riktigt trevligt.

nu idag söndag så åkte jag ut till stallet och skrittade Olle så att han inte skulle få sån träningsverk, sen blev ja hembjuden till sandra för lite lunch sen åkte vi tillbaka till stallet och fixade klart de sista och sen tog vi in hästarna. Jag verkligen älskar att vara ute i stallet på helgerna de är så jäkla mysigt.

Imorrn så är det jobb som gäller men jag måste ringa till läkaren för jag har gjort illa armen. Förra helgen så blev jag trampad på armen av en häst som satt fast i transporten :S Men det är sånt man får ta helt enkelt.

Och nu sitter min råtta och säger att jag ska öppna buren så att hon kan hoppa upp o göra mig sällis vid datorn :P
Imorse innan ja åkte till stallet så låg ja i sängen så fick hon hoppa upp, hon sprang runt lite i sängen och kollade läget sen hoppade hon upp på mitt huvud och sen låg hon där och halv sov :D mysråtta.

Nej nu ska jag göra mig iordnign o gå o lägga mig, igår gick ja o la mig strax efter elva men en timme senare hade ja fortfarande inte somnat så då öppna ja datorn o spelade harpan tills ja blev trött sisådär 1 timme senare :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback