Mitt i veckan

Slutar om ca 15 min, så då har jag bara torsdag och fredag kvar att jobba. Har jobbat heltid den här veckan så det har varit fullt upp hela tiden.

Den här veckan så har alla i åk 2 på kopparlundsgymnasiet sänt radio så jag har sprungit mellan kontoret och studion varje dag. Jag tycker attt de har varit jätte duktigt eftersom de aldrig har sänt radio live förut.

Sitter och lyssna nu på Västerås Bokcafé som sänder, så jag sitter utanför studion ifall något skulle hända så kan jag springa in och hjälpa dom.

Just nu pratar de politik och om en film som heter Bananas.

Ska bli riktigt skönt att komma hem snart, ska åka och lämna min bil hemma hos mina föräldrar eftersom den ska till doktorn imorrn för det kommer ingen varmluft fast man har på fullstyrka, kan ju vara lite skönt att ha värme i bilen då det börjar bli kallt, det har ju tilloch med snöat här i Västerås idag. ¨

Nej ska börja plocka ihop här nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback