091020

Jösses det är redan den 20 Oktober och nu på söndag så ställer vi tillbaka klockan så att vi får sova en timme till och det är ju väldigt skönt, Men det kommer bli mörkare tidigare på dagen. Det känns väldigt hemskt och jag avskyr verkligen November. Det är grått, trist och kallt alla människor som man ahr sett ute tidigare de har nästan gått i ide men tar sig ut ibland men gömmer sig då i stora jackor, halsdukar och mössor.

Nu har de flesta affärena plockat fram allt julpynt, jag tycker det är otroligt synd eftersom man förlorar den där mysiga julkänslan och allt känns bara så krystat. Det ska vara mysigt att jlshoppa och allt de där MEN inte i oktober.

Nu i helgen har jag bara tagit det lungt och varit mycket i stallet hos min häst. Tyvärr så tappade Olle en sko i söndags så vi får se när hovslagaren kan komma och sko min häst.

Sitter på jobbet nu och konverterar massa program som ska läggas ut på hemsidan. Får se när man kan åka hem idag, det lutar åt framåt 4 tiden. Måste även hem på lunchen och hämta miin lunch :P

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback