Helg

Äntligen är det helg IGEN!!!! VART tar all tid vägen, veckorna bara springer iväg, fan snart är jag gammal :S Jag försöker ta vara på tiden iaf :P men det är nästan skrämmande hur den här veckan har sprungit iväg.

Har jobbat varit på arbetsförmedlingen och även träffat en gammal kompis Rebecca, va trevligt att byta lite ord med henne va jätte länge sen ja träffade henne men vi har pratat lite genom internet o så.
BTW till Rebecca: Det finns 2 i mitt stall som vill ha hjälp, den ena är en 3-åring så det blir inte så mycket ridning men mycket pyssel med hästen. Den andra är ett sto som har föl, så den hästen kan man rida lite lätt då den är under igång sättning. Du kan väl höra av dig! :)

Sitter och tittar på Idol, jag har verkligen mina favoriter och det är Mariette och Calle :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback