Inte lätt

Jag jobbar i cULTUREN i Västerås och i det här huset så är det många andra företag så som bio och teater och massa annat. Idag så va det en klass små barn som ahde varit och tittat på teater och små barn har väldigt mycket spring i benen. Så när jag va ner på torget för att fixa några saker då höll jag i stort sett på att bli ner sprungen av en hög ungar, jag visst inte hur jag skulle gå för att slippa att någon skulle springa in i mig och göra sig ill :P
Dessutom så hade de fått nå gulliga pappers saker som de kunde bygga ihop till ett ansikte, Jag vill också ha en sån :P

Jag har fastnat för den här låten Angel med Matt Nathanson, jätte bra :)

Såååå störande att youtube är nekad från mitt jobb så ja måste sitta o söka på googles video för att hitta låtar som inte liger på youtube. Dagens I-landsproblem helt klart.

Jag vill ha mandariner!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback