Jag blir så tött på folk

Som ni vet så har jag köpt egen häst. Innan så va jag delägare på en häst som jag delade med Lotta. Nu försöker Lotta dra ur Camilla min stallkompis om hur länge det har varit planerat att jag skulle skaffa häst o massa skit. För Lotta tyckte de va jävligt olägligt att jag skulle skaffa egen häst nu, men hon är ju absolut inte sur på mig.
Varför kan då inte Lotta bara höra av sig till mig om hon undrar något istället för att ställa Camilla mot väggen som inte har något med saken att göra :S
Som ni vet så har jag tyckt att det varit en väldigt jobbig situation allt det där med Lotta eftersom jag får höra väldigt ofta att hon inte har råd att betala skoning med mera, så hur skulle hon då klara av att köpa allt foder till han? Men tydligen så va inte de något problem nu, så då förstå jag inte varför hon ska hålla på o undra massa saker.
Jag tycke de va otroligt lägligt att skaffa egen häst nu eftersom Olle va till salu och det är inte varje dag man springer på en häst som han!!!

Jag är så glad att det va jag som fick köpa Olle av Jan-Åke & Therese, jag är så himla glad över det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback