Sitter här

Och ställer mig frågan som ekar i mitt huvud Varför?? Varför ska det alltid vara såhär, varför ska jag alltid få skulden och varför anses jag vara tråkig och osocial bara för att jag inte vill ut och supa skallen av mig fredag & Lördag varje helg?

Varför?

Jag kommer nog aldrig få svar på  mitt grubblande, men är jag verkligen så tråkig o osocial?
Vad tycker ni kära läsare?


Sitter iaf nu i badrummet och färgar håret, på msn så står det att jag färgar håret rosa, Men det gör jag inte, tanken va att ja skulle färga utväxten men jag orkade inte stå o pilla så hela håret rök med så det kan hända att jag är den ljusaste albinon istan imorrn, det blir ju bra eftersom jag ska ut med Sandra och hennes kusin Jesper.

På lördag så ska ja o Olle åka till Sörby och rida med Camilla & Fantasi, ska bli väldigt kul :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback