Den här helgen

Den här helgen kommer nog vara den längsta och segaste i hela mitt liv. Jag är så jäkla nervös inför måndag, tänk om han inte går igenom vet.  besiktningen :S Jag hoppas verkligen att han gör det. Eftersom jag hade sån tur att det va jag som fick han så måste han gå igenom.
Idag ska jag iväg o köpa en sadel. Dumt kanske ni tycker men, om inte Olle går igenom så kan jag ha den här sadeln till vilken annan häst jag vill, eftersom man kan byta ut bommen och att sadeln är luftstoppad och formar sig aldrig efter hästen, bara när sadeln ligger på hästryggen.

Tommy ringde nyss o sa att jag skulle jobba så det blir trevligt, då vet jag att denna dag kommer gå lite fort iaf :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback