Helg Helg Helg

Nu i helgen så va Patrik & Emelie här och vi hade det trevligt. I söndags så åkte vi till Sthlm för inspelning av Singing Bee Celeb, Sandra va även med då. Kan inte skriva så mycket om programet för att de är sekretes på det tills det har sänts. Men kul va det iaf :D

Gick upp vid halv 7 i morse för att jag skulle ut o flytta på bilen som står på gatan för att slippa parkeringsböter för att de ska asfaltera om, så jag tänkte att åhh så skönt nu kan ja gå o lägga mig igen vid 7 men då kom jag på att jag måste ringa hem för att få nummret till tandläkaren för att jag måste byta tid. Går inte så bra att ha tid 08.30 när man sen börjar 9.00 men ett ganska viktigt möte som jag inte kan hoppa över :S så då ringde jag hem och jag bad min bror be mamma ringa mig när hon kom tillbaka från promenaden med King, sen va det bara de att hon ringde aldrig och jag fastnade vid de där jävla farmville spelet som finns på Facebook, fy fan va jag hatar det man blir så jävla beroende av det ;S när man börjar planera hur man ska så tidsmessigt så har det gårr för långt!!!!! Blääää måste sluta verkligen. Så nu är det ju ingen idé att gå o lägga sig jag börjar om 40 minuter

Sen har jag min jävla visdomstand som har bestämt sig för att växa ut nu, tandläkarna har sagt till mig i flera år att mina inte kommer växa ut helt :S Men tydligen den övre vänstra, och nu gör det så jävla ont så jag istort sett lever enbart på ipren, kan knappt öppna munen och att äta är en pina :S Så, så fort jag får tid hos tandläkaren ska jag be dom dra ut alla visdomständer de är lika bra för så här kan man ju inte ha det :S deesutom så i nedre käken så ligger mina tänder ner om jag får bort dom så kan jag ta bort tråden som sitter på insidan av mina tänder som de satte dit efter att jag tog bort tandställningen.

Tänk va mitt liv hade varit bättre om jag fick bestämma allt, och inte massa andra som ska dras med problemen sen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback