Störande

Något som stör mig väldigt mycket är de där gummipluttarna som följer med mobil headsetet när man skaffar sig en sony ericssom Walkman, jätte bra att man får pluttar med så att man kan byta så att det passar sitt eget öra MEN de lossnar hela tiden från hörluren och man tappar bort de där pluttarna skit irriterande måste jag säga.



En annan sak som jag stör mig på det är mig själv :P Jo det är Sant!! Jag fryser i stortsätt hela tiden kan hacka tänder mitt i sommarn och vara helt knottrig, för att jag fryser, men på kvällen när man ska somna så är det skönt att öppna fönstret lite så att det kommer inte frisk luft när jag sover. Men nu när det börjar gå mot höst och det är mycket kallare så ska jag ändå envisas med att ha fönstret öppet, så nu när jag ska gå o lägga mig så är det ju skit kallt i rummet dessutom så har min dörr varit stängs, så de va bara att dra på sig mjukisarna o en tröja för att överleva kylan i mitt rum. men jag förstår inte varför jag alltid ska envisas med att ha fönstret öppet när jag vet att det kommer vara jätte kallt sen på morgonen :S

Nu ska jag kolla på film

Pssst har uppdaterat http://maddizohastarna.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback