100115

Idag blir det utgång med Sandra och Erik ska träffa dom hemma hos Sandra vid 8 ikväll sen får vi se vart kvällen slutar, de ska iaf bli riktigt kul :D

Har inte så mycket att skriva men ja sitter iaf på jobbet och konverterar lite program och har även programmerat Darub så att alla våra sändningar går ut och så.
Va jätte pigg natt så ja kunde inte somna tror klockan han bli halv 3 innan ja somnade haha. Men jag är inte så trött idag som jag trodde att jag skulle vara.

Jag har ju börjat gått promenader på kvällen innan ka går o lägger mig de kan ju vara så att den friska luften slagit mig helt åt skogen. Inte bra med frisk luft innan man ska sova haha

Nej nu ska jag forsätta jobba och lyssna på musik. Tror min dag snart är lut dessutom :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback