Jobbigt

Nu har jag gjort något som är jätte jobbigt.
Jag har städat bland mina skor, jag har nämligen en jätte stor låda på hjul under sängen med alla mina skor i kartongerna man får med när man köper skorna, men nu får inte alla plats utan ja har skor på 3 olika ställen istället och det är väldigt opraktiskt så nu har jag slängt alla kartonger så nu står alla mina skor fint uppradade i den stora lådan istället, jag har fortfarande ångest över detta, det är verkligen jätte jobbigt tyvärr.

vid nyår så körde jag fast med min bil i en snödriva 2 gånger och ja sa till Sandra i stallet som va med, min bil vet inte hur den ska göra för den är inte van att vara på landet. Det roliga är att idag så körde ja fast igen MEN inne i stan de höll på att ta bort massa hårdpackad snö och där kom jag och kabaaaaam sa de så satt ja fast och ja bara slirade men till slut kom jag iväg känndes ganska bra för ja vill inte att någon ska behöva komma fram o fråga om jag behöver hjälp hahah Pinsamt!!!!!

Jag och Crille har även tagit ett break för ja känner att de vi hade inte va något förhållande för oss.


Ja nu har ni fått lite uppdatering om mitt ganska tråkiga liv hahah.

Nu blir det duschen sen sova för det är ju en dag imorrn också säkert fylld med äventyr
ska försöka hålla er mer uppdaterade

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback