Är väldigt dålig på att uppdatera

Är fruktansvärt dålig på att uppdatera min blogg :S

Men jag jobbar mycket och är i stallet mycket så de finns inte så mycket tid till att blogga tyvärr men jag ska försöka bättra mig men kan inte lova något :P

Jag har ju fått pappas gammla Iphone för han köpte en ny. Så i lördags närja va ute i stallet trött som satan så ska ja ta upp Iphonen ur fickan för att läsa ett mess ja fick PANG så flög den i golvet med skärmen neråt :S tog upp den och ser att halva skärmen är sprucken :S Jag såg Iphonens liv passera i revy när den flög från min hand ner på golvet :S

Jag kan lämna in den på Konsol här i Västerås och det kostar 1500 kr. Pappa kollade även om de går o fixa genom Telia eftersom ja har abonemang där men de kunde inte göra nått. Så pappa tar ch kollar igenom sina paper han har och som tur va så har han drulleförsäkring på telefonen så nu har vi beställt en ny :D 
Jäkla tur måste jag ju säga. 

Kan även tipsa om en sida som heter MiraBling där finns det massa skal till Iphonen om man vill piffa till sin Iphone eller bara skydda den från repor och dylikt :) 





Hoppas du får en trevlig dag i solen 





  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback