Dagarna rullar på

Det är fullfart just nu spec när man har haft en sjuk häst också, så nästan allt fokus har legat på han just nu.
Men nu börjar det bli bättre och jag börjar se ljuset i tunneln, äntligen.

Jag är fruktansvärt trött på all snö, men nu när det har varit soligt några dagar så får man verkligen vår känslor o man vill bara ta på sig skinnjackan ett par ballerina skor och bara springa ut.
Jag har faktiskt trotsat väder och haft min skinnjacka några dagar det funkar jätte bra så länge solen är framme sen mot kvällen så blir det lite väl kallt.

Här om kvällen kände jag även lukten av någon som grillade, jag vet inte om det va inbillning eller om det bara va nån som brände vid maten lite, men underbart luktade det iaf.

jag älskar doften av varm sommarkväll vatten och grillat!!!

Det är nära men det känns alldeles för långt bort!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback