HJÄLP

vad ska min hund heta? Jag har lite problem vad min hund ska heta har 3 olika förslag, hunden kommer vara en rödbrun tik så mina ideér är Chiquita, Gucci eller Stella vad tycker ni? skriv en kommentar.

Nu vill jag heller inte att NÅgon ska skriva i sin blogg eller kommentera här att jag inte borde skaffa hund nu och leva livet när jag kan med mera med mera med mera. Jag har redan ett jätte bra plan för framtiden hur allt ska gå ihop och så eftersom jag kommer få hem hunden i juni eller Juli nästa år.


Tjaaarååå

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker att chiquita är sötast :) o de har du ju alltid själv "kallat hunden" så man har ju vant sig :) kram!

2008-08-23 @ 07:54:12
URL: http://mcfadden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback