Måndag 18 Augusti

nu är det måndag igen...konstigt nog så kommer måndag efter söndag och det är en ny vecka.
Eftersom det är måndag betyder det att det är Sex and the City i kväll jag har kommit in i den (ursäkta men) patetiska serie :P Jag vet att folk kommer bli upprörda men serien är väldigt patetisk det är 30 åringar som beter sig att vara 15 år ungefär :P Men den är bra för det. Var på jakt efter den stora samlingsboxen med Sex and the City men den är slut överallt kan det vara så att det är så pass många som sett filmen som bara måste ha säsongs delarna också? Men på onsdag har jag min box iallafall så då blir det sex and the city marathon någon dag framöver :)

Idag ska jag försöka ta mig ut till Erikslund för att lämna tillbaka regntäcket som jag köpte till King jag förstår inte hur de tänker, eller jo det gör jag. Om du ska köpa ett täcke till din hund så mäter du från manken bakåt till där baken slutar det måttet du får säg 45 cm då ska du ha storleken 50 cm på ditt täcke. Jag har mätt king och vet att han ska ha storlek 50 cm på täcket men då när jag köpte täcket så tog jag stolek 60 istället. När jag väl kom hem för att prova det så passar det jätte bra på längden men det spännde över ryggen och han fick inte i ena bakbenet i regntäckets bakben. De måste ju mäta på fler ställen än bara längden på ryggen för att den ska passa eller kan jag inte ta på täcken på min hund?

Idag har jag inget att göra skönt att ha det så det har varit fullt upp de senaste dagarna :P

tjaaarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback