Måndag 25 Augusti

Jaha då var sista sommarlovet över på något år :O
Har fått lite ångest över att börja skolan, men Vafan det är ju sista året, sen kan jag göra allt de där jag vill göra :D:D:D:D:D:D:D jag hoppas att det kommer gå fort :).

Va ner på stan idag och man ser gammla klasskompisar lite här och var som Jobbar och va fan gör man själv? Jo går i skolan de känns förjävligt. Varför skule jag lyssna på någon dum idiot som jag inte är vän med längre om att gå teknik? Varför kunde jag inte bara bestäma mig för vad jag ville gå istället för att krångla? Men det bästa av allt jag har ett ett helt skolår till på mig att bestämma vad jag ska göra efter studenten och det är bra :) istället för att sista hemma som tyvärr många gör och inte få tummen ur röven och skaffa sig ett jobb. men somsagt man väljer ju själv vad man vill göra sitta hemma eller jobba och skaffa lägenhet och ett eget liv. Det är människans val, och ingen kan någonsin Välja vad man ska göra men stötta på vägen om man är osäker. 

sista helgen på sommarlovet tillbringade jag i Gävle så vi festade och drog ut på krogen vi hamnade på Hang Lose tror jag det heter, inte lätt att komma ihåg saker på fyllan :P Jag var ju lite lago uttorkad igår och stressigt var det :Pvi åkte från Gävle vid 13-tiden tur att jag drack mycket vatten så jag kännde mig inte så bakis när jag vaknade vid 9, så jag var chufför mellan Gävle o Västerås. Sen fort in för att byta om för att sedan åka iväg och dansa med Sandra för att sedan fort iväg igen för att åka till arboga för att Crille & Patric skulle köpa en bil som de ska lacka och göra iordning. Sen iväg igen för att ta ut löshåret på Lisa och sedan hem och Sova :P det var min dag kännde att det blev en hel del bilåkande :P 

Fick en födelsedagspresent av Sandra, det var väldigt komiskt haha Öpnnade den ROSA påsen och tänker Vafan är det som är grönt ihopflätat med en jävla biljardboll? sen när jag tog upp och såg var det var så var det tillbehör till min Dp :D sen fick jag ett par über söta örhängen med hjärtan :D tack så jätte mycket Sandra :D

Idag är Crille på Arlanda och går en utbildning om ett flygplan för att sedan imorgon flyga till Madrid och sedan flyga mellan Maroco och Saudarabien och när de landar göra en rutin koll över planet. Nice jobb att få betalt för att åka flyg plan och kolla lite oljor. Jag är lite avis faktiskt + att det antadligen kommer vara bra väder så att han desutom kommer få massa sol på sig. Vissa har det bra, Men jag ska inte klaga för jag har allt jag behöver. 

Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Sandriizz

Varsågod jag tyckte också örhängerna var otroligt söta.. :D

2008-08-25 @ 15:03:31
URL: http://sandriizz.blogg.se/
Postat av: Sandriizz

Varsågod jag tyckte också örhängerna var otroligt söta.. :D

2008-08-25 @ 15:03:41
URL: http://sandriizz.blogg.se/
Postat av: Lisa

Skön intställning du har till livet :) you go girl!

2008-08-26 @ 12:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback