Tisdag 19 Augisti

Nu är det mindre än en veck kvar till skolan börjar ska bli skönt att få lite rutin på vardagen faktiskt.

Jag förstår mig inte på mig själv :P jag har ett halvstort rum med bra förvaring och mycket saker, men nu vet jag inte vart jag har gjort av mitt löshår :O har lite saker jag ska göra iveckan b.la:

* Hitta mitt löshår och sätta i det.
* Köpa Sex and The City boxen med alla säsonger.
* Åka till något ställe med någon bil som ska säljas.
* Plocka iordning mina seglar saker.

Har lite saker att göra den här veckan och nästa måndag börjar skolan igen.

har mailat Gävles seglarsällskap och det finns 4 stycken E-jolle seglare som jag kan träna med annars var det bara stora båtar som de seglar med :P blir nog bra iallafall.

Ska ta och leta efter mina extensions nu

Tjaaarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback