Tisdag 26 Augusti

Har valt att lösenrdsskydda min blogg av olika anledningar.

Idag vaknade jag 06.00 för att crille skulle upp tidigt för att åka iväg till arlanda och senare iväg till madrid. Fick frukost på sängen och allt haha. Sen låg jag och drog mig en stund för jag frös och har fått ont i halsen för att jag satte en hård polkagris i halsen igår. Försöker palta mig till duschen men jag kännde att en dusch på morgonen inte var så lockande då man fryser ihjäl när man är duschat klart :s De e dumt de där att frysa när man går ur duschen :S. Så jag låg kvar en stund till och då börjar jag känna mig helt mör i kroppen ont i nacke, axlar, rygg, svank, knän och fotleder :s tillslut fick jag ta mig i kragen att gå upp men det tog sin tid, och vetskapen om att det är kallt ute och att du man ska cykla gjorde det inte bättre. Så smart som jag är så tor jag på mig mjukisar och en tjocktröja, jacka och ett par fingervantar så var cykelturen till skolan inga större problem :) Höll dessutom på att bli påkörd HALLÅ DU MÅSTE KOLLA DÖDAVINKEL fatar du väl åhhh suck, det borde vara lag på att man måste "ta om" körkortet efter 10 år så att man hela tiden är uppdaterad med de senaste och att man tänker på allt när man kör bil. Jag har tänkt p ådet här flera gånger men när du kör bil så är det inte bar att köra bilen utan du måste hålla koll på alla andra idioter ute i trafiken och alla galningar som springer över vägen tittsom tätt. Det är itne lätt att köra bil helt enkelt har jag kommit fram till.

nej nu ska jag ta och skicka iväg användarnamn och lösen till de som Jag vill ska läsa min blogg.


Tjaaarååå

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du det var en tjej som hade blivit överkörd igår vid skolan..du vet där man kör över vägen efter man kommit levande ur rödljusen..=P

Snacka idiot som kör då. Det hade varit en cykel innan henne och bilen hade glömt kolla om de kom nå fler..

2008-08-27 @ 08:13:57
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback