Torsdag 13/3

vaknade 5 i morse och vaa super pigg :P nått skumt tänkte jag sen 10 min senare ropar mamma att klockan är 8 :S he så för crille var det bara att rusa upp och sen iväg till skolan väckar klockan hade alltså stannat fixa nya batterier till den idag.

Igår var jag sjuk och hemma från skolan helt igen täppt näsa och en puls som slog 3000 i minuten typ så fort man rör sig.  fick även avboka min klipptid :s men har iaf ny tid på måndag 17.00 måste skriva upp det så jag inte glömmer det hehe. Idag mår jag bättre och ska gå till skolan ska snart börja göra mig iordning ska fixa till håret så det inte bara hänger och ser allmänt tråkigt ut :S.

HAHA hag va in på bd och fan va västerås är litet alla känner alla helt sjukt :P

nej göra sig iordning nästa kanske? - Ja

Ciao!


/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback