Äntligen Fredag :D

Sitter på jobbet som vanligt, har jobbat as mycket den här veckan, förutom mina uppgifter så har jag hjälpt sandra på kontoret då den här veckan är as mycket att göra för att åk 2 sänder sina live program nästa vecka så alla har haft panik den här veckan för att de inte är klara, men nu börjar de flesta bli klara och kan gå hem nöjda, glada & klara :D

Sitter för tillfället och lyssnar på lite musik i Zararadio men snart är det dags för att ha möte med Tommy, Sandra & Bertil. SKa bli intressant hur detta ska sluta :P

Har även städat en av mina lådor på kontoret, det tog ca 3 minuter så va skrivbordet fullt och allmänt kaos och det tog ca 30 min för att återställa elländet, sk lägga ut bild sen när jag kommer hem.

Idag är det After Work med jobbet Alltså jag o Sandra ska på after work eftersom det är bara vi som jobbar här om man inte räknar med Tommy men jag tror att han inte ska med oss :P

Ska hem o lämna min bil sen så ska jag köpa garn till mössorna ja ska sticka till de i stallet :P

Nu på Culturtorget så är det Världeskulturfestival så det spelas musik för fulla muggar där ute nu.

Jag hoppas på en bra helg iaf. Har varit ganska nere i dag och som jag alltid brukar tänka

Så som folk behandlar mig så behandlar jag folk tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback