BRA MADDIZ

Så jävla bra jobbat av mig *NOT Jag har gått och blivit sjuk ont i halsen och näsa som rinner så man måste snyta sig 0288358325837587359835973583 gånger på bara 10 minuter
Bra jobbat verkligen!!!!
Ska snart åka till Laila för jag ska flja med henne och kolla på en lägenhet. Lägenheten som hon och Stefan har nu, måste de lämna tillbaka till ägaren 1 februari, så det gäller att hitta någon nsnart :P De har varit och kolat på 2 andra men de som lagt ut annonsen har varit skojare som inte alls äger lägenheten tyvärr :S
Ska ta och göra mig iordning nu.......Jag har ett världens i-landsproblem och det är att välja kläder att ha för dagen :P Ibland kan det vara så att jag kan komma på efter halva dagen att nej de här vill jag inte ha så då byter jag :P jag vet jag är störd!! Fast jobbigast av allt de är att jag inte kan välja kläder dagen innan för man vet ju inte vilket humör man kommer ha dagen efter och då kanske inte just de kläderna man tagit fram passar :P
Hahaha ajag vet jag är störd!!

Hoppas de där håret kommer från Tajmahal idag!!!!! Så slipper de bli massa krångel som de blivit de senaste dagarna :S


Nej göra iordning sig nästa!!


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback