Jullov :D

Har inte uppdaterat på väldigt länge :S Har hållt mig mycket på devote.se där jag också har en blogg.

Nu är det iaf jullov och jag njuter dagarna i enda.

i fredags den 19 december var det JulBal och jag blev super nöjd med  smink och hår :D Det var jätte många som sa att de inte kännde igen mig när jag var klar :p Inte ens Sandra som jag är med Varje dag i skolan kännde igen mig när jag satt hos frisören :P
Väl på balen så var det super kul :) Hade även en underbar pojkvän som skjussa mig fråna ena stället till de andra Tack Älskling <3

Idag är det 2 dagar kvar till julafton :P Jag är faktiskt klar med alla julklappar tack och lov. Folk är som galna vid den här tiden :S Idag när jag skulle åka ut till stallet så var det en serie krock med 3 bilar. Den ena hade bromsat så den andra åkte in i bilen framför och den tredej hade inte hunnit bromsa och åkt in i bil nummer 2 :S Folk kanske lär sig en läxa att hålla avståndet till nästa gång?

Idag har jag lämnat tillbaka balklänningen ;S Älskar verkligen den klänningen :P Den är enkel men ändå så sticker den ut.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Jag älskar min tvål med choklad doft :D Efter duschen ska jag fixa mina naglar och smörja in mig så att huden känns fräsch efter en dag i stallet.

Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback