Tiden går fort när man har roligt eller?

Det var några dagar sen jag skrev här :P Jag har verkligen inte haft ork att skriva. I fredags var jag, Crile, Laila, stefan och Jens på Pitchers. Mycket trevligt  :) I lördags så åkte jag ner på stan med farmor för att köpa lite julklappar och sen på eftermiddagen åkte jag ut till stallet och julpyntade :) Körde lite horsemanship med Dubbe och han var super duktig och han lärde sig en ny sak på kommando fast han är gammal :)
I söndags åkte jag hem till Lisa och Julpysslade och kollade på film, Ett päron till farsa firiar jul, sjukt rolig film :) sen när jag kom hem hjälpte jag mamma att pynta adventsljusstaken :)

Igår var jag på föreläsning på Mdh, det var en tjej som heter Elaine Bergqvist som pratade om härskartekniker. Hon var väldigt lik mig skillnaden var att hon sa det jag tänkte i vissa situationer :P

Nu är det 2 december och 22 dagar kvar till julafton :P Har fixat några julklappar, men den svåraste är den till Crille :S Jag vet verkligen inte vad jag ska hitta på :S har några ideér men de är inte så bra tyvärr.

idag är det stresshanteringskurs. den kursen börjar verkligen ge någonting, i början var den bara väldigt flummig.
min lilla söta hamster ska ev. följa med mig till skolan nästa vecka :P Ska bli väldigt kul :) Om det skulle vara någon som är allergisk så vet jag hur jag ska göra :) thihi.

Inte långt kvar tills våran bäbis kommer :) thihi ska bli jätte kul :)

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback