Dagens Test

DAGENS VILL HA: Cardigan från Gina Tricot
DAGENS KLÄDSEL: Svarta mjukisar, rosa Pikétröja
DAGENS FRISYR: Knut uppe på huvudet
DAGENS LÅT: Kick - Fest hos mig
DAGENS PLANER: Hälla, Mormor, tv
DAGENS SAKNAD: Christoffer
DAGENS DUMMASTE: Min hund som inte vågar gå ut på balkongen
DAGENS MISSLYCKANDE: har inte haft något misslyckande idag
DAGENS DROG: müsli med frystorkade jordgubbar och yhogurtcokladflingor
DAGENS KÖP: Svarta skor, underkläder och en silvrig bikini
DAGENS GODIS: Frizzyflaskor
DAGENS HUMÖR: Glad
DAGENS CITAT: lev dagen som om det vore den sista
DAGENS ROLIGASTE: Min hund som försöker våga sig ut på balkongen hemma hos mormor




Har fixat min blogg lite :D


Tjaaaaarååååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback