Fredag 25 Juli

När jag vaknade i morse av att King höll på att bädda på golvet där Chipspåsarna ligger som Crille tagit hem från jobbet så det var ju bara att palta sig ur sängen och flytta på allting så att King fick sova skönt hehehe. Tokhund
På morgon promenaden så tog han med sig bollen så vi busade lite innan det blev för varmt. så kul at tse att King är så pigg fast han är snart 12 År, han går runt med sin boll hela dagarna som man ska sparka till han. Sen ska han ibland även bita i kopplet och försöka dra det hur handen, så att man drar till baka så det blir typ som en dragkamp, Han har sina ideér :)

Ska snart iväg och träna :) ska bli kul det. Glömde skriva igår att jag ska hem till Lisa idag och äte pizza och kolla på film :) även det ska bli riktigt kul :D


När jag kommer hem från träningen så ska jag göra mig iordning för att åka ner på stan hoppas man hittar något roligt :) sen ska jag till hälla och handla lite mindre roligt men men vad gör man?

Jag älskar mitt hår :D när jag färgade det så blev det väldigt torrt av blekingen men frisören sa att använda hårinpackningar ibland, men jag följde mitt råd i stället att använda hår inpackning varje gång jag tvättade håret i ca 2 veckor, så nu när jag trappat ner på hårinpackningen så är mitt hår SUPER mjukt och ser jätte fint ut :D

Tjaaaaråååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback